Segítek, hogy 2025 az Ön cégénél is a valódi áttörés éve legyen!
Mentorprogram teljeskörű audittal esküvői helyszíneknek és szolgáltatóknak, akik
- kapacitásukat figyelembe véve tudnának még több esküvőt fogadni, de ennek érdekében nem feltétlenül akarnak többet költeni hirdetésekre
- több esküvőt, minőségibb ügyfeleket, vagy nagyobb létszámú esküvőket szeretnének a kosárérték növelése érdekében
- szeretnének jobban kitűnni a sok hasonló tevékenységi körű szolgáltató, vagy több más környékbeli vendéglátóegység / esküvői helyszín közül
- sok pénzt elköltötenek hirdetésekre, de még mindig nem jön elég érdeklődő, vagy nem a cég számára ideális érdeklődők jönnek és ezen szeretnének változtatni
- a tevékenységi körüket bővítik, és most akarnak belekezdeni az esküvő üzletágba
- szeretnék jobban kifejezni egyediségüket, különleges szolgáltatásaikat szeretnék szélesebb körben ismertté és népszerűvé tenni
- már egy ideje foglalkoznak esküvőkkel, de szeretnének külön hangsúlyt fektetni az esküvői üzletágra, ezért kifejezetten esküvői brandet kellene létrehozni és bevezetni a piacra (weboldal, üzleti kommunikáció, közösségi média, stb.)
Milyen jelei vannak annak, hogy változtatni kéne, akkor is ha most ezt nem érzi a cégvezető?
- felmerült Önben a gondolat, hogy többet kellene hirdetni, de elég drágák a hirdetések és /vagy nem ismer megbízható céget aki ebben hatékonyan segíteni tud
- nincs ötlete, ideje a közösségi médiában való megjelenésekkel foglalkozni
- szeretné hirdetéseit, megjelenéseit figyelemfelkeltőbb, hatékonyabb módon működésben látni de nem tudja mit kéne változtatni ehhez
- a cég egy bizonyos szinten működik, jól megy, de nincsenek folyamatosan növekvő statisztikák, a bevétel, az esküvők száma stagnál, sokszor nehéz szinten tartani vagy úgy érzi van még kihasználatlan kapacitásuk esküvőkre
- MINDEN, AMI NEM NÖVEKSZIK, FEJLŐDIK, AZ VALÓJÁBAN CSÖKKEN. EZ ELŐBB-UTÓBB PROBLÉMÁT FOG JELENTENI A MŰKÖDÉSBEN
- a cégben folyamatosan ugyanazok a problémák jönnek szembe a munkatársakkal, a folyamatokkal, a vevőkkel, beszállítókkal kapcsolatban amit jó lenne megoldani
- a vezető elaprózódik a részletekben, napi feladatokban és nem jut ideje a stratégiai fejlesztésekre és a valós előrehaladásra
- mindent egyeszerre kell intéznie, nem tudja kiszervezni, másokra bízni amiket jelenleg a vezető végez a cégben/vállalkozásban, vagy eddig nem talált erre alkalmas személyt, céget aki segítene
- szeretne több minőségi időt tölteni a családjával, pihenéssel, de ha kevesebbet dolgozik, akkor nincs elég bevétel és/vagy nem vezeti Ön helyett megfelelően senki a céget vagy az értékesítést
- mindenki Önhöz fordul, és csak Ön tudja megoldani a problémáját
Miért most van a tökéletes időpont arra, hogy tegyünk valamit?
Amikor már kigyullad a vészlámpa bármely fenti pont kapcsán, akkor mindenképpen segítségre van szükség! Olyan ez, mint egy alattomos betegség. Sokáig lehet húzni, hogy „hát nem is annyira rossz a helyzet”, egyszercsak belekerül a pohárba az a bizonyos csepp. Ebben az az igazán hihetetlen, hogy ez úgy történik meg, hogy utána borul minden. És ennek jeleit a vezető általában nem veszi észre időben, mert leterhelt a napi feladatokkal, vagy egyéb cégei irányításával, vagy ami a legrosszabb, azt hiszi minden rendben van.
Később megoldani ugyanezt a helyzetet, hogy úton tartsa a vezető a céget, egyre drágább lesz, és sok más erőforrás is odaveszhet. Ezért a helyzetet minél előbb megoldani, javítani, optimalizálni szükséges és kívánatos.
2025-ben nem elég jónak lenni. Jónak is kell látszani. A weboldal, a cégről alkotott kép beég a vevők fejébe, és tudattalanul is pozicionálják a céget valahová. Ez a kép ezért kiemelt fontosságú, mert amikor a jegyes párok a több helyszínről bekért árajánlatokat nézegetik, akkor hozzáveszik az elméjükben elhelyezett „képet” arról, hogy mennyire tartják értékesnek az adott helyszínt, és szolgáltatásokat.
Lehet, hogy a cégvezető azt hiszi, minden rendben van a külső megjelenésekkel kapcsolatban (pl. weboldal, árajánlatok, katalógusok, szerződések, stb.), de a kérdés az, hogy akinél jelenleg a pénz van (akik majd esküvőt foglalnak Önöknél), értékesebbnek tartáják-e a szolgáltatásokat, mint a saját pénzüket. Ha igen, akkor szívesen adják oda cserébe a pénzüket, és örömmel megvesznek kiegészítő szolgáltatásokat is az „alap” esküvői tételek mellé. Az emelt szintű szolgáltatásokkal megvalósuló esküvő szájhagyomány útján való terjedése újabb emelt szintű megrendeléseket fog hozni. Költséges hirdetések nélkül ez újabb bevétel-növekedést eredményez.
A tökéletes időzítés tehát most van, arra, hogy minél tökéletesebb és hitelesebb képet tudjon a cég mutatni a leendő ügyfeleinek.
Hogyan oldjuk meg hatékonyan a problémákat?
Annak, hogy a fenti helyzeteket mi okozta, megvannak a konkrétan megnevezhető okai, és a törvényszerűségei. Mindezt egy teljeskörű audit során fel tudjuk tárni, és láthatóvá tesszük a vezető és a tulajdonosok számára, hogy mik is a valódi problémák, mik az optimálisból eltérő folyamatok a cégben, ahol pénz folyik el.
Megmutatjuk, hogy hogyan lehet megszüntetni a nem optimális állapotokat, hogy ehhez mit szükséges megtenni vagy megváltoztatni a cégben. Rámutatunk a jelenleg kihasználatlan erőforrásaikra is, melyek figyelembe vételével a konkurenciát maguk mögé utasíthatják a jövőben.
A felmérés során készített teljes dokumentációt írásban, 10 oldal terjedelmeben elküldjük a cégvezető részére, a megoldási javaslatainkkal együtt. Volt olyan cég, aki az elemzésben javasolt csupán egytelen dolog megváltoztatásával 30%-os bevételnövekedést ért el a következő negyedévben.
Az elemzés eredményei és pozitív következményei
Néha elég egészen kis dolgokat megváltoztatni, és ezzel ÓRIÁSI eredményeket érnek el a cégek!
A teljeskörű elemzésre kifizetett pénz egy befektetés, a boldogabb, és sikeresebb jövőbe, amely több bevételt, minőségibb ügyfeleket, és kiegyensúlyozottabb működést hoz a cégbe, és nyugalmat illetve biztonságot a cégvezetőnek. A tulajdonosok számára minden folyamat áttkinthető és ellenőrizhető lesz.
Eredmények más cégeknél, akiknek eddig segítettünk:
- felfedezték és megerősítették valódi értékeiket és céljaikat, megnőtt a stabilitásuk
- célzottabban tudnak kommunikálni a leendő ügyfeleik felé
- nem kell többé találgatniuk, hogy hogyan oldjanak meg nehéz helyzeteket, mert már van egy útmutatójuk hozzá
- kevesebb fizetett hirdetésből sokkal több esküvőjük lett, mint korábban
- több esküvő érkezett hozzájuk ajánlásból
- megnövekedett a pozitív értékeléseik száma a Google-ben, Booking-on
- több lett a bevételük
- a rendezvényeik gördülékenyebbé, szervezettebbé váltak
- jobb lett a cégnél a munkamorál, a munkatársak teherbíróbbak, megértőbbek és együttműködőbbek
Minden általunk nyújtott segítség egy ingyenes 15 perces telefonos konzultációval kezdődik, ahol megbeszéljük mi az elakadás vagy az elérni kívánt cél. Egyeztessünk időpontot!
A telefonbeszélgetést követően elküldjük Önnek személyre szóló ajánlatunkat a teljeskörű elemzés elkészítésére, mely egy jelentősen kedvezményes, egyedi első alkalmas határidős ajánlatot jelent.
Féth Tímea
Esküvőtervező specialista, tel: + 36 30 241 1219
Rólam röviden, és hogy miért bízhat bennem:
24 éve dolgozom az esküvő iparágban, mint esküvőtervező, esküvői mentor, kommunikációs és üzleti stratégiai konzultáns
4 szakkönyvet írtam már esküvői témában
800-nál több esküvőt szerveztem már
214 esküvői helyszínnek segítettem már jobbá, többé, különlegesebbé válni, vagy márkát építeni
A média folyamatosan szakértőként kérdez az újdonságokról, aktualitásokról, a piaci helyzetről











