Segítek, hogy 2025 nálad is a valódi áttörés éve legyen!
Mentorprogram esküvői szolgáltatóknak, és cégeknek,
akik több bevételt, több esküvőt, minőségibb ügyfeleket szeretnének.
Milyen esetekben, kiknek tudok segíteni?
Olyan cégeknek és vállalkozásoknak, akik:
- több esküvőt, minőségibb ügyfeleket, vagy nagyobb létszámú esküvőket szeretnének
- szeretnének kitűnni jobban a sok hasonló tevékenységi körű szolgáltató közül
- mostanában sok pénzt elköltöttek marketingre, de még mindig nem jön elég ügyfél, vagy nem a megfelelő ügyfelek jönnek
- a tevékenységi körüket bővítik, és most akarnak belekezdeni az esküvő üzletágba
Milyen jelei vannak annak, hogy változtatni kéne?
- nincs ölteted miről posztolj
- fáradtan vezeted a céget, nincs jövőképed
- elaprózódsz a részletekben, napi feladatokban és nem jut időd a stratégiára és a valós előrehaladásra
- mindent egyeszerre akarsz intézni, nem tudod kiszervezni, másokra bízni amiket jelenleg Te csinálsz a cégben/vállalkozásban
- szeretnél több minőségi időt tölteni a családoddal, gyermekeiddel, de ha kevesebbet dolgozol, nincs elég bevétel
- mindenki hozzád fordul, és csak te tudod megoldani a problémáját
Amikor már kigyullad a vészlámpa, akkor mindenképpen segítségre van szükség!
Most konkrét megtörtént esetekről írok, amikor az illető csak későn szembesült vele, hogy valamit nem tudhat elég jól. Ne várd meg. Olyan ez, mint a betegnél a „végső stádium”…
- az esküvő másnapján felhív vagy rád ír valaki, hogy mennyire nem jól végezted a munkádat, és keresztbe tettél neki
- az esküvőn idegesen jár-kel egy vagy több szolgáltató kolegád, nem örömmel és nem gyakran fordulnak hozzád. Többnyire nem kérdeznek tőled semmit, hanem próbálják maguk megoldani a helyzeteket
- nem szólnak neked, ha következik egy új esemény, pl. behozzák a tortát, vagy indul a vacsora. Lehet, hogy kimentél cigizni és nem figyeltél.
- a helyszín, ahol dolgoztál egy posztot tesz közzé a közösségi média felületén másnap, hogy mennyire sikertelennek érzi az esküvős napot, ami éppen tegnap náluk volt. Ahol éppen Te is dolgoztál. Ahol mindenki feszített tempóban a párért volt, csak éppen egy valaki volt gyenge láncszem. Te.
Az esküvői helyszínek és az esküvői szolgáltatók egyre több kihívással szembesülnek. Ennek megvannak az okai, és a törvényszerűségei. Mindezt egy ismerkedő beszélgetés keretében fel tudjuk tárni, és személyre szóló megoldási javaslatot is adunk rá. Sajnos van olyan, hogy az ember nem jön rá egyedül, vagy csak későn, hogy valamit sokkal jobban kellene csinálnia. Jobban ahhoz, hogy együtt, azonos lendülettel és odaadással tudjon közreműködni az adott napi esküvő csapatával, a többi esküvői szolgáltatóval, a helyszínnel.
Van akinek a tanácsadás segít, van akinek hosszú távú együttműködésre van szüksége, van akinek egy bizonyos stratéria tervet kell segíteni összeállítani. A segítség mindig személyre szólóan készül kialakításra, és részletes egyeztetésre.
Amikor már egy ideje problémák vannak, és elégedetlen vagy valamiért, akkor egyre inkább beszippant a probléma, és akaratlanul is erre fókuszálsz. Ez elfedi előled a VALÓDI problémát, melyet módszeremmel tűpontosan meg tudunk határozni.
Néha elég egészen kis dolgokat megváltoztatni, és ÓRIÁSI eredményeket érünk el.
Minden fajta esküvői szolgáltatás más és más, mindenki más körben dolgozik, mindenki más képességekkel, erősségekkel rendelkezik.
De van egy dolog, amiben mindannyian egyetértenek.
Mindannyian azért dolgoznak, több sikeres üzletet hozzanak létre, ebből bevételük legyen, és elérjék üzleti céljaikat. Elérjék azt, hogy több minőségi idejük jusson saját magukra és családjukra. Ezeken a témákon dolgozunk együtt a mentroprogramok alkalmával.
Akik már részt vettek a programjaimon, a kövekezőket tapasztalták:
- felfedezték és megerősítették valódi értékeiket és céljaikat, megnőtt a stabilitásuk
- célzottabban tudnak kommunikálni a leendő ügyfeleik felé
- kevesebb fizetett hirdetést kell feladniuk, mégis több esküvőjük lett
- több esküvő érkezett hozzájuk ajánlásból
- megnövekedett a pozitív értékeléseik száma a Google-ben, Booking-on
- több lett a bevételük
- a rendezvényeik gördülékenyebbé, szervezettebbé váltak
- jobb lett a cégnél a munkamorál, a munkatársak teherbíróbbak, megértőbbek
Minden általam nyújtott segítség egy ingyenes 15 perces telefonos konzultációval kezdődik, ahol megbeszéljük mi az elakadás vagy az elérni kívánt cél. Egyeztessünk időpontot!
Féth Tímea esküvőtervező, tel: + 36 30 241 1219