8 fajta egyedülálló garanciánk a tökéletes és biztonságos esküvőért
Miért tökéletes az egyik esküvő, és vajon miért dől romba egy másik?
Megvizsgáltuk, és pontosan tisztáztuk mi okozza az esküvőkön a tipikus hibákat, és hogy hol siklanak félre a dolgok már a szervezés során. Hol vesznek el felelősségek, hogyan és miért veszítik el az emberek a türelmüket, miközben meg kell hogy oldják az egyre nagyobb és nagyobb kihívást jelentő helyzeteket.
Korábban nem volt megoldás erre a káosznak tűnő kiszolgáltatottságra, és így a párok javarészt a szerencsére és mások jóindulatára bízták nagy napjuk sikerét.
Felfedeztük pontos és célirányos kutatásaink során, hogy a végtelen sokféle hiba mindössze 8 nagy csoportra osztható, és ennek keretében hatékonyan kezelhető. Minden problémakörre létrehoztunk egy garanciát, mely mögött precíz és pontos lépések sorozata áll, hogy a végeredmény tényleg az legyen, amit a pár szeretne. Hibák, és felesleges problémák nélkül.
Sokszor a gondok már a kapcsolatra és a pár nyugalmára is rányomja a bélyegét. Életünk csodaszép napja néha a tragédia felé száguld. Ilyenkor ott áll a menyasszony, teljesen tanácstalanul, szívében szerelem, szemében könnyek. Ez egy más állapot. Nem az, amikor valaki vitatkozni akar, hogy érvényesítse az akaratát, vagy akár hangos szóval betartassa a szolgáltatókkal a megígért vagy szerződésben rögzített dolgokat. Nem beszélve a sok mindenről, amiben folyamatosan dönteni kell, és fejben összefűzni a már meglévő dolgokat az újabb szolgáltatások újabb és újabb kérdéseivel, felvetéseivel, sokszor tele olyan fogalmakkal, amiket gyakran félreértenek. (pl. Ki a szertartásvezető, mi a ceremóniamester szerepe, meddig kell jelen lenni a szülőknek az esküvőn, milyen vallás szerint milyen templomban lehet házasodni, stb.)
A menyasszonynak és a vőlegénynek gondtalan készülődés, az esküvő napján pedig ünneplés való. Bármi más, ami nem ez, csak felesleges bonyodalom, és előttük tornyosuló akadály a csodás útjuk kezdetén.
Ha nincs esküvőszervezője valakinek, akkor is van. Mert a dolgokat valakinek el kell rendezni.
Ha nincs szervező, akkor gyakran az étterem vállalja ezt a szerepet, vagy valamelyik vendégre hárulnak a feladatok. Legrosszabb esetben az örömszülőkre. Ekkor ők aznap nem esznek, nem isznak, nem szórakoznak. Csak futkosnak fel-alá, és idegeskednek. Ki jöhet még szóba? Testvér? Barátnő? Ki fog dönteni a váratlan pénzügyekről, vagy a hangulatot befolyásoló problémákról, ott és akkor. Ki lesz az, aki átlátja pillanatok alatt az egészet? Aki betéve tudja azt, hogy a terv szerint éppen kinek hol kell lennie, és mit kell csinálnia. Mikor kell aggódni, mert elkésett a tanu a templomból, probléma-e hogy a keresztszülők véletlenül egy másik étterembe mentek (múlt héten olyan esküvőn voltam, ahová 3 vendég pontosan egy nappal korábban érkezett meg az esküvőre….???) Akinek problémája van, az mind a vőlegényt és a menyasszonyt hívogatja aznap. Hová tegyék a tortát, megérkezett-e a tömény ital, a dekoros nem tud beparkolni mert tömve van a parkoló, a DJ-nek kéne egy létra de nincs, a koszorúslány késik mert a körmöse nem jött időben, stb. stb.
Nem várható el senkitől, hogy 100%-osan csak arra koncentráljon, hogy más valakinek az esküvője hogyan van rendben percről percre. Fizikai képtelenség. Mert akkor ő nem szórakozni megy, hanem dolgozni. Vagyis ő aznap egy esküvőszervező.
Ez bizony felelősség. Kire bízzuk, mit bízzunk rá és hogyan.
A legtöbb párnak fogalma sincs, mennyi féle probléma létezhet. 20 éve szervezek esküvőket, és a mai napig újabb és újabb kihívásokkal szembesülök. Ezekből a kihívásokból épülnek az újabb garanciák, hogy másokkal már ne történhessen meg ugyanez a rossz.
Íme a 8 garancia a tökéletes esküvőért
Íme a 8 garanciánk a tökéletes esküvőért:
1. Gyorsasági garancia
2. Nulla Ft rejtett költség/Ár garancia
3. Írásos garancia
4. Helyettesítési garancia
5. Minőségi garancia
6. Pénz-visszafizetési garancia
7. Személyes gondoskodás garancia
8. ÉTEL-MENNYISÉG GARANCIA
A következőkben bemutatkozik Önnek a 8 egyedülálló garanciánk:
- Aggódik azért, hogy éhesek maradnak a vendégek, hogy kevés lesz a vacsora?
- Fél, hogy vajon milyen kiadása lesz még az esküvő kapcsán, amelyre nem számít?
- Nem érti, miért kérnek ilyen sok pénzt egy esküvőért az esküvői helyszínek? Megfordult a fejében, hogy esetleg átverik és nem a legjobb minőséget kapja?
- Fontosnak tartja, hogy valaki írásba foglalja mindazt, amit Ön fontosnak tart esküvője kapcsán? (Egyben szavatolva azt, hogy mindez valóban így is történjen meg az esküvőjén)
Konkrét, megtörtént esetek példáin keresztül mutatjuk be, hogy milyen módon nyújtanak Önnek felbecsülhetetlen segítséget ezek az értékes garanciák:
1. Gyorsasági garancia:
Szerződésben vállaljuk, hogy néhány napon belül, díjmentesen elkészítjük:
- esküvőjük személyre szabott, fényképes árajánlatát, valamint
- esküvőjük mindenre kiterjedő és részletes költségtervét, mely az Önök igényei szerint folyamatosan alakítható.
- garantáljuk, hogy senki más nem készít az országban ilyen sok (10-15) és azonos szempontok alapján összeállított esküvői helyszín-ajánlatot.
Esettanulmány(1):
A minket megkereső esküvőt tervező pároknál számos helyzetben előfordult, hogy más esküvőszervezővel és/vagy néhány étteremmel már levelezésben állnak, de rövid időn belül megkereséseikre sehonnan nem kaptak kézzel fogható segítséget.
Amikor megkapták innen-onnan végre az ajánlatokat, szomorúan tapasztalták, hogy azok egyáltalán nem voltak személyre szabottak, illetve a bennük szereplő árak túl magasak voltak, messze az általuk rászánt összeghatáron kívül estek. Így sajnos jelentős időt pocsékoltak el a számukra teljesen értéktelen esküvői ajánlatokra.
A Profi Esküvőtervező csak olyan helyszíneket ajánl, amelyek stílusban, árban, földrajzi elhelyezkedésben az Ön elképzeléseinek teljes mértékben megfelelnek. Ebből viszont jó sokat, és nagyon gyorsan 🙂
Esettanulmány(2):
Ügyfeleink 99%-a arról számolt be, hogy a lehetséges esküvői helyszínek, akiket írásban megkerestek, többnyire sablon-ajánlatokat küldtek nekik.
Mivel az ajánlatok nem személyre szabottak, így minden helytől kapott ajánlatnak más és más a tartalma, egy kevésbé hozzáértő számára nem összehasonlíthatóak.
Ez nagyban megnehezíti a döntést, illetve jelentős idő megy el vele. Amikor kérték ezektől a helyektől, hogy pontosítsák az ajánlatokat, ennek megoldásaképpen egyedül azt a lehetőséget ajánlották fel az éttermek, hogy fáradjanak be hozzájuk személyesen. Sok esetben a pontosítás kérésére az étterem már nem is reagált, vagy csak hetek múlva…
A Profi Esküvőtervező tudja, hogy mely éttermi költségeket lehet kakukktojásnak tekinteni egy árajánlatban, mit mivel lehet összevonni, helyettesíteni ahhoz, hogy végül teljesen személyre szabjuk mind a körülményeket, mind az ízletes vacsorát.
Ezért bátran vállaljuk ezt a garanciát is: rövid határidővel, 100%-ig személyre szabott ajánlatokat fognak tőlünk kapni, melyek egyszerűek, áttekinthetőek, összehasonlíthatóak, sallangoktól és rejtett költségektől mentesek.
A keretösszeget Önök előre meghatározhatják, így elkerülhető, hogy olyan ajánlatokkal, helyszínekkel kelljen az idejüket tölteni, ami eleve kívül esik az Önök által elképzelt összeghatáron.
Mivel még más meglepetésünk is van a helyszínekkel kapcsolatban, ezért bátran állíthatjuk, hogy rajtunk kívül ezt Magyarországon senki nem csinálja így !!!
2. Nulla Ft rejtett költség/Ár garancia:
Fenti téma átvezet rögtön egy újabb fontos területre, az ár kérdésére. A Profi Esküvőtervező szerződésben vállalja, hogy:
- az ajánlatban szereplő árak minden kapcsolódó költséget is tartalmaznak
- kiemelt gondosságot fordítunk az esetlegesen duplázódó költségek elkerülésére, ennek érdekében az esküvői szolgáltatásokat minden pillanatban összehangoltan tartjuk, és egymásra építve foglaljuk le. Az előre alaposan átgondolt sorrend ezért is kiemelten fontos.
- a megrendelésekben rögzített árak és más fontos körülmények az esküvőig nem fognak változni akkor sem, ha az adott szolgáltató közben felemeli árait vagy megváltoztatja a szolgáltatás körülményeit. Egyetlen kivétel ez alól, ha a kormány olyan intézkedést hoz, melynek hatása előre nem kalkulálható (pl. újabb nagy mértékű energiaár-emelés). Utóbbi esetre a megrendelések tartalmazzák a variálhatóság, igazíthatóság lehetőségét, hogy ne kelljen többet fizetni az adott szolgáltatásért.
Miért fontos ez Önnek?
Mert biztos lehet abban, hogy az Ön által előzetesen kalkulált pénzösszeg elegendő lesz az esküvőre, és nem lesznek váratlan meglepetések.
Esettanulmány(3):
Sokszor megesik, hogy ha egy étteremtől ajánlatot kérnek, akkor az ajánlat végén valahol kisebb-nagyobb betűvel szerepeltetik azt, hogy „az árváltoztatás jogát fenntartjuk”. Trükkösebb esetben csak a honlapján tesz ilyen kijelentést az adott cég, az ajánlataiban nem is.
Ha probléma áll elő, akkor ők mossák kezeiket, hisz oda van írva, szegény megrendelő nem látta, miért nem nézte meg jobban? Akkor miről is szól ez? Azt mondják az éttermek, hogy le kell foglalni mielőbb, mert csak akkor garantálják ezt az árat. Ezzel mintegy nyomáskényszer alá helyezve az ifjú párt.
Ön tudta, hogy Magyarországon 25 ezer (!!!) étterem közül választhat??? (Ebből Budapesten van 6.500!)
Esettanulmány(4):
Fentihez hasonló elgondolás alapján tegyük fel, hogy egy étterem esküvői árajánlatot küld a jegyes párnak, de az árváltoztatás jogáról az ajánlat nem tesz említést. Ezután több hónapnyi egyéb irányú szervezkedés után a pár elmegy az étterembe, hogy lefoglalják, mint esküvői helyszín.
Ekkor azonban azzal szembesülnek, hogy az étteremnek új tulajdonosa van (talán még a berendezés és a falak színe is teljesen más, mint amihez hozzáképzelték álmaik dekorációját…) Most új esküvői ajánlat van érvényben, új árakkal, minek következtében ez a lehetőség már egyáltalán nem vonzó a fiatal pár számára, egyrészt a magasabb ár miatt, másrészt a becsapottság érzése végett.
Ekkor fáradtan nekiállnak újra esküvői helyszíneket keresni, hátuk mögött ezzel az értékes (és keserű) tapasztalattal…
Vigyázat! Nem csak ez az egy csapda létezik, hanem kb. 11 van, de ezeket már nem szükséges megismernie, hisz nálunk jó kezekben van az esküvője. A profi esküvőtervező ugyanis már felkészült minden hátrányból, kifogásból, és plusz költségből, illetve ügyfeleit természetesen azonnali hatállyal mentesíti ezektől.
Szerződéseink (az esküvői helyszínek kapcsán és más szolgáltatásainkra is) részletesen tartalmaznak:
- minden, a Jegyes Pár számára biztosított szolgáltatást
- minden más fontos tényt, körülményt, vállalást
- fix árakat, melyek nem változhatnak a rendezvény napjáig.
3. Írásos garancia:
Megbízási szerződésünk keretein belül minden kiválasztott szolgáltatásról külön részletes szerződés (megrendelés) készül, melyek tartalmazzák
a vállalt szolgáltatások körülményeit, és annak részleteit. A leírtakhoz képest semmilyen negatív eltérés nem elfogadott. Az írásos szerződés azért fontos, mert így tudjuk érvényesíteni a benne foglalt kedvezményeket és garanciákat.
Élő és vállalt szerződést esetleges tulajdonos-váltás, vagy vezető-váltás esetén is teljesíteniük kell a szolgáltatóknak.
Szerződéseink tartalmazzák:
- megrendelt szolgáltatásokat részletesen
- kedvezményeket
- a fizetett foglalókat
- fizetési összegeket
- fizetési határidőket
Nagyon fontos körülmény, de mégis nagyon kevés helyen térnek ki a lemondási feltételekre.
Esettanulmány(5):
A kedvenc példám erre az a kedves menyasszony, akivel akkor találkoztunk, amikor már le volt foglalva az esküvői helyszínük, minket pedig zenekarként kértek fel közreműködőnek esküvőjükre.
Mivel a hölgy tudta, hogy esküvőszervezéssel foglalkozom, az esküvő előtt egy héttel teljesen felkavarodva hívott telefonon, hogy képzeljem el, mi történt: Az étterem közölte velük, hogy vagy fizetnek még 50.000 Ft-ot, vagy nem lesz 8 pincér az esküvőn, csak négy! Ez a vendégek számához nem lett volna elég, így a jegyes pár a tanácsom alapján kifizette ezt az összeget, mert attól féltek, hogy különben nem lesznek kedvesek a pincérek a vendégeikkel, vagy nem megfelelő kiszolgálásban részesülnek.
Ön mit gondol? Volt ennek a jegyes párnak szerződése ezzel az étteremmel? És ha volt, akkor vajon hogyan rögzítették benne a felszolgálókra vonatkozó részleteket? A helyes válasz: nem, sajnos nem volt szerződésük 🙁
A profi esküvőtervezőnél minden szerződés fontos részét képezi a lemondásos rész is. Amennyiben esetleg valamiért le kell mondaniuk, vagy másik időpontra kell áttenniük az esküvőt, mi ezt minden esetben pénzveszteség nélkül megoldjuk Önöknek.
Szerződéseink keretében Önnek mindenről teljes képe van, semmilyen információ nem sikkad el, így a munkánk tökéletesen átlátható, ellenőrizhető.
4. Helyettesítési garancia:
Amennyiben a tőlünk megrendelt bármelyik szolgáltatóval valami történne (betegség, baleset), úgy megfelelő helyettesítésről irodánk gondoskodik, széles körű szakemberi gárdánk kínálatát felhasználva.
Ilyenre nagyon kivételes esetekben kerülhet csak sor, viszont Önnek ez egy felbecsülhetetlen érték: mihez kezdene pl. esküvőjén zenekar nélkül???
Amennyiben Ön saját maga szervezi az esküvőjét, és megrendel bármilyen szolgáltatást, úgy a létrejövő szerződés (ami néha nem is írásbeli, csak szóbeli) általában pénz-visszafizetési garanciát tartalmaz.
Esettanulmány(6):
Gyakran megesik, hogy szerdai nap körül csörög a telefon. Kétségbe esett menyasszony a vonal végén: „…nem is tudom hogyan kezdjem… most szombatra szükségük volna egy zenekarra, mert a zenekarunk lemondta….”. Tényleg hihetetlen számomra, hogy valakik tényleg meg merik ezt tenni, hogy elvállalják, és aztán lemondják???
A profi esküvőtervező csapatában csak megbízható szolgáltatók dolgozhatnak. Gyakran más rendezvényszervezők és éttermek is minket hívnak, ha sürgős segítségre van szükségük.
Helyettesítési garanciánk teljesen egyedülálló, és azért tudjuk biztosítani, mert 54 zenekarral dolgozunk, 21 fotóssal, 170 vendéglátóhellyel, stb. tehát van megbízható alap, akikre támaszkodhatunk.
Mi a szokásos foglaló kétszeresének visszaadása helyett nyújtjuk ezt az egyedülálló garanciát.
Ennek lényege, hogyha bármi történik a megrendelt szolgáltatóval (betegség, baleset), akkor egy profi helyettest biztosítunk, hogy a szerződésben foglaltakat maradéktalanul teljesíteni tudjuk.
Esettanulmány(7):
Ön esküvői helyszínnek egy hajót választ, ahol a vízállás-jelentések szerint egy héttel a várható nagy nap előtt már biztosan tudjuk,hogy nem lesz lehetőség a hajón esküdni, mivel nem lehet majd megközelíteni.
Ön mit tenne ebben a helyzetben?
A profi esküvőtervező a hajóra szervezett esküvők kapcsán minden alkalommal fenntart egy B helyszínt (melyet megrendelő választ ki előzetesen), hogy ilyen helyzetben azonnal legyen hová átszervezni mindent. Az utolsó pillanatig a szervezésben minden kétesélyes: a dekoráció, a virágok, stb. melyek ilyenkor úgy kerülnek megtervezésre, hogy mindkét helyen jól mutassanak.
A profi esküvőtervező szinte minden esetben, és minden váratlan helyzet felmerülésekor tud hatékony megoldást, széles kapcsolatrendszere által.
A profi esküvőtervező minden szolgáltatás kapcsán az Önök érdekeit tartja szem előtt, az Önök álláspontját képviselve. Ezért mindenre több megoldási alternatívája van.
5. Minőségi garancia:
– Azokról a szolgáltatókról, szolgáltatásokról, melyeket ajánlunk, előzetesen számos referencia-filmet, ill. fotókat mutatunk, melyek közül Önök választják ki a leginkább megfelelőt.
– Természetesen a kiválasztott szolgáltatókkal igény szerint megszervezzük a személyes találkozót, ahol az Ön kérdéseire részletesen az adott téma szakértője válaszol, így Ön biztosan minden felmerülő fontos kérdésére a lehető legszakszerűbb válaszokat kapja.
Esettanulmány(8):
Történt egyszer, hogy részletesen megszerveztünk egy esküvőt, majd két nappal az esküvő előtt a menyasszony felhívott, hogy mégsem kérik a leszerződtetett fotóst, mert találtak egy megfelelőbbet az interneten. Kérdeztem, hogy ismerik-e, mit tudnak róla, találkoztak-e vele. Erre az volt a válaszuk, hogy „nagyon jó képei vannak, beleszerettünk, és rögtön le is foglaltuk…”.
A történet vége az lett, hogy az esküvőről egyáltalán nincsenek templomi képek, mert a fotós „nem tudta hol van” a Mátyás templom…
Ez a fotós vajon olcsó volt vagy drága? Először is jóval többe került, mint akit eredetileg kiválasztottak, másrészt nem teljesítette, amit vállalt. Mindent összevetve a fotós megbízhatatlan volt, vagyis hiába volt látható a weboldalán egyfajta minőség (amelyet vagy ő produkált, vagy nem…), a lényeg, hogy nem teljesítette, amit vállalt. (Természetesen helyettes fotóst sem küldött maga helyett…)
A profi esküvőtervező csak olyan szolgáltatásokat ajánl, melyekről személyes tapasztalata van.
Amellett, hogy látjuk a fotósok munkáját (weboldal, albumok, referenciák), sokkal fontosabb, és mindezt megelőzte az, hogy együtt dolgoztunk valamikor valahol egy esküvőn, ahol láttuk ezeket a szakembereket „élesben” dolgozni.
Ez egy kicsit olyan, mint Mátyás Király álruhában, nagyon izgalmas, élvezetes, dolgozni és szórakozni egyszerre. Mind a mai napig is minden hétvégén esküvőkre járunk vagy esküvőszervezőként, vagy zenekarként.
Ezért az információim mindig frissek, naprakészek.
Emellett alkalmam adódik megkóstolni az esküvői menüket, megtekinteni a kiszolgálás színvonalát, mögé látok a „színfalaknak”, hogy miről hogyan vélekednek, ha a vendég éppen nem hallja. (most finoman fejeztem ki azt, hogy hogyan próbálják átverni a vendéget).
Látom a ceremóniamestereket, a fotósokat, az operatőröket.
Az esküvő kapcsán számtalan dolog van, amire szükségük lesz az éttermen kívül. A többi dologra, és azok buktatóira itt most nincs alkalmam kitérni, de bízom benne, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődését, és kíváncsi a többi dologra is.
Remélem Ön is örül, hogy nálunk mindenből kapható „előre tesztelt verzió”, így Ön mentesül minden buktató és kizsákmányolás megélésétől, mellyel esküvője megszervezése során esetleg találkozhat.
6. Pénz-visszafizetési garancia:
Amennyiben Ön nem azt a szolgáltatást kapta, melyet szerződésben vállaltunk, úgy kérdezés nélkül visszafizetjük Önnek a szolgáltatás teljes árát.
Ez a garancia sem tartalmaz apró betűket, ne is keresse! A garancia 100%. A pénzvisszafizetés az Ön elégedetlensége esetén 100%. Ön szerint kockáztatnék?
7. Személyes gondoskodás garancia:
Nagy cégeknél előfordul, hogy Ön mindig másik ügyintézővel beszél, aki éppen vagy tudja, vagy nem tudja, hogy ki Ön, hol tart az ügye, mik az elvárásai, mik az Ön számára előnyös lehetőségek, vagy éppen milyen hangvételű választ vár?
Nálunk ez nem fordulhat elő! Ön az első perctől fogva, egészen az esküvője napjáig mindig ugyanazzal az emberrel fog beszélni.
A Profi Esküvőtervező tisztában van az Ön esküvőjének minden fontos részletével, és az Ön összes kívánságával.
Amint azt a bevezetőben írtam, a hetes a népmesékben tényleg bűvös szám. De hogy biztosan lássa, ez nem mese, megalkottam még egy lenyűgöző garanciát. Ez az utolsó, de talán a legfontosabb.
Lefogadom, hogy erről még sosem hallott. Ez pedig nem más, mint az…
8. Étel-mennyiség garancia:
Ennek lényege, hogy ha bármelyik vendég éhes marad az Ön esküvőjén a vacsora elfogyasztása után, akkor annak a kedves vendégnek a további fogyasztását jóllakásig !!!! – én állom.
Mindezt természetesen a többi 7 garanciával együtt írásba is adom, a szerződésünk részét képezi.
Azért, hogy a 7+1 különleges garanciánk kapcsán mostanra már szerintem sejti, hogy ez valami teljesen más, mint amit eddig hallott az esküvőszervezésről… és biztos benne, hogy szolgáltatásaink maximálisan Önért vannak, Önnek szólnak.
Nem maradt más hátra, mit hogy mi is megismerjük az Ön elképzeléseit a Nagy Napról. Kérdezzen kockázat és kötelezettség nélkül!
Küldje a MOST szót erre a számra, és 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megválaszoljuk az összes kérdését!
Tel: + 36 30 241 1219 (Viber, Whatsapp, sms)
Féth Tímea esküvőtervező
Tel: + 36 30 241 1219
E-mail: feth.timea@eskuvo-tervezo.hu
Időpontegyeztetéshez kérjük, kattintson ide!